VILLANYAUTÓZÁS SAJÁT TÖLTŐ NÉLKÜL?!

Infó az erős ügyfélhitelesítéshez: www.mastercard.hu/hu-hu/consumers/features-benefits/netes-vasarlas/identity-check.html
Pólóvásár: videosbolt.hu/magyarosi_csaba
Facebook: on. 1hc3BIa
Insta: magyarosicsaba
Zenék Spotify: spoti.fi/2Dgxd6a
Zenék Apple Music: itunes.apple.com/hu/playlist/magyarósi-csaba-s02/pl.u-6mo4lL8sK9gKmR?l=hu

A technika:

Olympus Kamera: bit.ly/2o7Nm5K
Objektív#1: bit.ly/2Dzds6I
Objektív#2: bit.ly/2De78W6
Objektív#3: bit.ly/2HTAZkC
Sony Kamera: bit.ly/2oYotGO
Drón:www.icentre.hu/termek/dji-mavic-pro-fly-more-combo
Osmo Pocket: www.djiars.hu/termek/dji-osmo-pocket
Állvány #1: www.manfrotto.hu/190-alu-tripod-kit-horiz-oszloppal-3-szekcio-3d-fej
Állvány #2: www.manfrotto.hu/catalogsearch/result/?q=ms0490a
Állványfej: www.manfrotto.hu/xpro-fluid-fej-fluiditas-valasztoval
Világítás: www.manfrotto.hu/lykos-bicolor-led-1500lux-1m-en-cri-93-5600k-3000k
Mikrofon#1: www.rodemikrofon.hu/rode_videomic_pro_plus_professzionalis_videomikrofon.php
Mikrofon#2: bit.ly/2oGB1Dh
Mikrofon#3: www.rode.com/microphones/smartlav

Ha csomagot szeretnél küldeni
Cím: Bp.,137-es posta, Szent István Krt.10. 1137.
Név: Magyarósi-Bánki Dóra
A Csomagra rá kell írni:POSTÁN MARADÓ!
értesítendő a küldeményről: yaskatir@gmail.com

Megjegyzés 

  1. Bergeron X

    Bergeron X

    3 hónapja

    Környezetnek max a városban, elektromos autó nem csinál más hogy a helyi szennyezést átteszi a szénerőművek meg az ilyen erőművek közelébe élők nyakába. Tehát elektromos autó plusz idegi terhelés, még egy nyűg az amúgy is leterhelt emberek nyakába. Amúgy a nagykabát csak nem azért kell mert a fűtés minimumra van állítva hogy az se fogyasszon.

  2. Robert Zs.

    Robert Zs.

    3 hónapja

    Hát akkor további tudatos, sikerekben gazdag tervezgetést kívánok minden egyes elinduláshoz! Ez van, amikor egy használati tárgy üzemeltetésének kiforratlansága az alkalmazhatóságot jelentősen szűkítí. Amint az akkuk súlyát, árát és kapacitását sikerül érdemben javítani és kiépül a töltő hálózat, helyükre kerülnek a dolgok - de erre még pár évet várni kell. Attól félek, hogy amikorra végre beérik a dolog, a töltés árával esetleg adóztatásával fogják elrontani az egészet.

  3. :-_

    :-_

    3 hónapja

    Miért gondolja bármelyik elektromos autós, hogy neki ingyen jár az elektromos áram? Nincs igyen leves... amiért az elektromos autó töltéséért a különböző bevásárló helyeken nem fizetnek azt ráterhelik másokra.. ha meg fizetni kell érte akkor miért ilyen drága? Senkinek nem tartottak fegyvert a fejéhez amikor az autó vétele mellett döntött.

  4. Zoltán F.

    Zoltán F.

    4 hónapja

    Tök jó amiket mondasz, de amit mondasz, az erősen csak Bp.-re igaz. Valóban rengeteg lehetőséged van tölteni. Mondom ezt úgy, hogy ugyanolyan autónk van. Mi kisvárosban élünk, a városunkban jelenleg 3 nyilvános AC töltő van, két DC, mindegyik a legdrágább fajtából. Egyik diszkont parkolójában sincs még töltő. Mi úgy vettünk elektromos autót, hogy otthon napelemről tudjuk tölteni. Ha ez a lehetőség nem lenne biztosan nem veszünk elektromos autót.

  5. ktomee

    ktomee

    4 hónapja

    Elmész mozibaaa és ééés leszerelték a töltőt az Aréna plázában :D

  6. Tamás Végh

    Tamás Végh

    4 hónapja

    Azt azért ne feledjük hogy egy elektromos autó esetében egy töltés ideje még gyorstöltő esetében is órákban mérhető. Lehet itt több száz töltő, a rutinba maradt ember arra gondol beáll és "feltankol" egy belső égésű autó esetében, és halad tovább 5 perc múlva. Namost nyilván gondolkodás, tervezés kérdése de az átlag ember nem azon fog gondolkozni hogy ha ide meg oda megy akkor felteszi tölteni. Lehet szkeptikus vagyok🤔 de valahogy nemtudom még nálunk ezt elképzelni.

  7. Chukyka

    Chukyka

    4 hónapja

    Töltő ellátotsággal már nincs baj főleg Pesten csak drágák. Ezért mindig lehet üres töltőt találni. 7:49. Mondjuk ez igaz. 100 ft/kwh árral 6 literes benzines fogyasztásnak felel meg.

  8. vcapone

    vcapone

    4 hónapja

    Mondjuk ki! D83-as svéd vibrátor-szopó automata :D

    • Magyarósi Csaba

      Magyarósi Csaba

      4 hónapja

      AZAZ :D

  9. Rezmalac

    Rezmalac

    4 hónapja

    - Á, Frank, megérkezett a D83-as svéd vibrátor-szopóautomata, amit rendelt! - Ajándékba lesz! :)

  10. Dániel Nemes

    Dániel Nemes

    4 hónapja

    Kedves Csaba! Engem a szerviz költség érdekelne. Mindenki csak elmondja, hogy olcsó a villanyautó fenntartása mert nem kopik a fék, stb., de mit ír konkrétan a kocsi gépkönyve? Hány év/km esetén milyen javítást, cserét kell elvégezni? Mennyibe kerülnek ezek az időszakos szervizek? El lehet valamit végezni otthon? Nem, nem az akkupakk cserére gondolok, hanem minden másra, hűtő, kenőfolyadékok, érzékelők kalibrálása(?) stb.

  11. Llaattyyaa

    Llaattyyaa

    4 hónapja

    Vezetés közben a kormányt két kézzel elengedni, és közben gesztikulálva beszélni a kamerának? Okés vannak a mindenféle csodarendszerek, de a nagy fehér felirat itt is elkélne, mint a maszkviseléssel kapcsolatban..... :)

  12. Vass Bálint

    Vass Bálint

    4 hónapja

    Azért azt ne felejtsd el Csaba, hogy te Budapesten laksz, onnan keletre igen ritka a töltők hálózata amivel fogjuk rá jó idő alatt normál kwot tudsz vételezni... Depl balaton alatt Tamásiban volt 2 évvel ezelőtt 50kwos töltő a penninél és jó nagy körzetben még sima mezei 1 fázisú töltő SEM volt...... Szóval sajnos igen, ez Budapesten amúgy kivitelezhető, nem tré, főleg amilyen neked van ecitigo, vagy az eredetije az eup, a 33kwos újabbal, azzal már városban el lehet lavírozgatni...

  13. tm qt

    tm qt

    4 hónapja

    Csinálhatnátok közös videót Handras-sal (vagy konkurencia?) :D

  14. András Vörös

    András Vörös

    4 hónapja

    Szia! Engem a következő téma érdekelne: Ha veszek egy benzinest/dízelt, akkor mindegyik benzinkúton tudok tölteni. Mi a helyzet a töltőkkel ilyen szempontból? Mik a feltételei annak, hogy használhassak egy nyilvános töltőt? (RFID chip/mobilos app, stb.)

    • Chukyka

      Chukyka

      4 hónapja

      Rengeteg app kell. Más hálozati töltőhöz más app. Fizetés regisztrált bankkártyával lehet. Kevés az rfid csipes töltő (shell, MOL) Néha 27000 ft zárol a bank. behúz ideiglenesen. (így ellenörzi a kártyádat) amit visszautal 1-2 hét alatt. Ezen az oldalon meg tudod nézni milyen töltőhöz milyen app kell. www.plugshare.com

  15. Joules 83

    Joules 83

    4 hónapja

    6:01 "Áram mindenhol van" ez kicsit erős, mert az áramot nemcsak el kell szállítani (egy töltőparkban lévő 40-60kW csonkokhoz azért kell réz és transzformátor is) meg is kell termelni azt, ahhoz viszont erőművek kellenek lehetőleg megújuló energiával, ám azok teherelosztását is kontrollálni kell. (Ha egy kórház elött 300 autó tölteni kezd addig mégse a lélegeztető gépről kell elvonni az energiát főleg akkor felhős lesz az ég.) Ezeknek a rendszerek a kiépítése többe kerül mint egy tartálykocsi, főleg vidéken, ráadásul a nagyvárosokban inkább az egyéni (egyszemélyes) autózás helyett a minőségi tömegközlekedés kellene preferálni. Igaz a villanyautóval csökken a szmog, de a parkolóhelyek problémája nincs megoldva. Ha egy élhető világot teremtenénk akkor már semmit szükség nem lenne arra terepjáróval 'felpáncélozva' kelljen a boltba menni és az gyereket az iskolába vinni.

  16. M Eclair

    M Eclair

    4 hónapja

    A januári bevezetés nem teljesen igaz, mivel ezt már november 2-án elindították, viszont januárra kötelező minden szolgáltatónak átállni az új rendszerre. Aki nem rendelkezik telefonos alkalmazással vagy nem szeretné használni, azok továbbra is SMS-ben kapnak értesítést (Internetes Biztonsági kód), amelyet a fizető felületen kell beírjanak, majd az alatta levő mezőbe a TELEKÓD-ot (amely alap esetben a számlaszám utolsó 3 számjegye, de az alap esetet nem fogadja el - módosítani KELL). Aki viszont rendelkezik az alkalmazással, az a Kártyás Tranzakciók Jóváhagyásánál erősítheti meg a fizetést, olykor a jóváhagyást követően vissza kell menni a fizető felületre, hogy véglegesítse a fizetést. Tudom nem ez a megszokott hozzászólás egy videóhoz, de hátha segít valakinek, hiszen idén és pláne karácsonykor sokan alkalmazzák a virtuális vásárlást. (Szakmai ártalom) :) Kellemes ünnepeket mindenkinek!

  17. Monika Lovasz

    Monika Lovasz

    4 hónapja

    Ezt a duplex azonosítást utalás előtt átéltem tegnap...app nélkül...ez a tipikus hogyan bonyolítsuk agyon a felhasználók agyát...mégha az én érdekemben is teszik...annyi kód és azonosító kering már az agyamban, hogy jobb vagyok, mint egy app....e-autó...ahogy idősödöm, pont ez az a pont, a kényelem, amit egyre inkább preferálok...őszinte leszek: tankolni se szeretek, de muszáj...így lennék ezzel a töltéssel is előbb-utóbb, bár ahogy figyelem, itz helyben mindíg foglalt az a kemény 2 hely...de vajon meddig bírják ezek a töltős aksik?? Hány évente kell majd cserélni? És mennyiért?

  18. Péter Veres

    Péter Veres

    4 hónapja

    Svéd Vibránium pajzs! 😂😂😂

  19. József Kehi

    József Kehi

    4 hónapja

    Az elektromos autónak egy előnye van. Az, hogy amikor megvetted utána már nem szennyezed a környezetet. Utána keressél üres töltő helyet (persze ha sok időd van akkor nyugodtan ráérsz töltőhelyet keresni), fizessél a töltésért, vedd meg jó drágán az autót, hosszú útra alkalmatlan, ezek mind hátrányok.

    • Chukyka

      Chukyka

      4 hónapja

      Ezért nem jó annak aki nem tudja tölteni otthon olcsó árammal. 100 ft/kwh sajnos már drága.

  20. Andras Kisbacsai

    Andras Kisbacsai

    4 hónapja

    Szia Csaba! A Google új szolgáltatásáról, a Stadia-ról készítesz a közeljövőben egy tesztet? 🙂

  21. Ákos Horváth

    Ákos Horváth

    4 hónapja

    A töltési idő sajnos nem teljesen igaz így. Egy AC gyorstöltő csak az autódba szerelt fedélzeti töltőd sebességével tud tölteni. Hiába 22 KW-os, de ez Nissan Leaf 2-nél 3,6 KW/h. Magyarul a bruttó 40 KWH akksit kb 10 óra alatt tölti fel. Alig gyorsabb, mint ha otthoni áramról töltenél. A másik probléma, hogy hosszú normál konnektoros töltésnél több konnektorom is elolvadt. Szakember válasza az volt, hogy a konnektorokat nem erre tervezték.

  22. Laszlo Roskovics

    Laszlo Roskovics

    4 hónapja

    Ha a semmi közepén kifogy a benzin, elmegyek és hozok egy kannányit. Ha a semmi közepén lemerül az elektromos...

  23. Zoltan Petofi

    Zoltan Petofi

    4 hónapja

    Koszi a videot, ez is hasznos, de azert lenne par meglatasom: Meg ott tartunk hogy a villanyautok szama lathatatlan az ossz autok szamahoz kepest. Komolyan gondoljuk, ha ez kezdene atfordulni a villanyautok javara a kormanyok nem fogjak aterhelni a jovedeki adokat (amik minden kormany fo bevetelforrasai) a villanyautosokra? (Par napja jott a hir Angliaban pont, hogy nagyon nagy a kiesese mar most a kormanynak es plusz adokat akarnak bevezetni) Nagyon szep ez a majd fejlodni fog a tolto halozat, de elfelejtjuk, hogy ehez egyreszt eromuvi kapacitas is kell, illetve az infrastruktura kiepitese, hogy azokat az elektronokat behuzzuk a lako korzetekbe. Raadasul abba az iranyba haladunk, hogy mindenki villamtolteni akar, ha mar elektromos autorol van szo. Na most kepzeljunk el egy lakotelepet, ahol majd lesz mondjuk 500 villamtolteni kepes auto, ehez egy kisebb Paks kell majd a lakotelep melle. Ki fogja ezt megepiteni es mikor? (Arrol nem beszelve, hogy szinten Angliaban par honapja a szolgaltatok kezdtek azert lobbizni, hogy otthoni halozatrol ne lehessen autot tolteni, illetve, ha megis, akkor nekik, mint szolgaltatonak, jogukban alljon tavlekapcsolni azokat a helyeket) Nincs sajat villanyautom ,igy en is a tesztekbol, sajtobol es az internetrol tajekozodom, de nem teljesen azt hallani amit mondasz. Utobbi idoben pont azt allitottak teszt oldalak, hogy ha otthon sajat halozatrol toltod akkor van ez a 2-3 literes fogyasztasnak megfelelo ertek (jelenleg) es, hogy az utca toltok ara az egekbe szokott es mar ma is egy villamtoltes nagyjabol 8-12 literes fogyasztasnak felel meg. (mindezt ugy hogy a korabban emlitett jovedeki ado meg nem is terheli) Szoval osszefoglalva nekem azert nagyon ugy tunik, hogy egyreszt meg nincsen kesz az infrastruktura, es ha felteszem hirtelenjebe tenyleg megugrananak a villanyautok, mi lennenk a legnagyobb bajba, hogy hol hogyan toltsuk oket. Illetve ez az egesz muvelet nagyon emlekeztet anno a lakossag gazra torteno atallitasara. Mikor mindenkivel megetettek az ez milyen tiszta meg milyen olcso dumat, aztan abban a pillanatban mikor a lakossag jeletos resze gazon volt, az egekbe emeltek a gazarakat.

  24. Wizz 202

    Wizz 202

    4 hónapja

    11:40-nél még a troliból is kifogyott az áram, aláragadt a kiszigetelt rész alá a szedő, mert ott 76-os trolinak cseng a szünetjelző. 😅😅 Egyébként meg ha ésszel használják az emberek a töltőket és nem paraszt módon, tehát ha be van tartva az etikett akkor semmi gond nincs, én már két éve E autózok, de azért egy összevont app. jobb lenne amiben mindegyik töltő látszódna foglaltság alapján, és egy appból lehetne fizetni is, mert jelenleg azért egy 4-5 appot legalább használ mindenki.

  25. Keksz NET

    Keksz NET

    4 hónapja

    2000-2500 km-t megyek havonta és nincs otthon töltőnk. Cserébe heti 3x megyek futni, akkor minimum 50 percet töltök (/alkalom), az a heti ide-oda körökre elég. Hétvégi két napra meg elviszem hosszabb ideig, 3 órára feltölteni. Ha hosszú útra megyünk meg ott vannak a gyorstöltők. Négyen vagyunk, míg mindenki pisil, meg visszavánszorog a kocsihoz az már rég 80%-on van (és még nem tudunk elindulni ;)). Ha több autó lesz, akkor már nem biztos hogy ilyen egyszerű lesz. De akkor még mindig ott a munkahelyem, ahol tudok tölteni. Ja és egyébként van egy töltő kb 12 percre gyalog tőlünk. De egyszerűbb akkor tölteni ha futok vagy bevásárolni megyek. Mint hogy csak úgy oda elmenjek (hétvégén szoktam használni, ha több ideig ott is tudom hagyni). Ha megyünk vhová, akkor parkolókban ha van töltés, akkor ott állunk meg és onnan megyünk ide-oda. És nem a parkolásért fizetünk, hanem a töltésért.

  26. András Kozári

    András Kozári

    4 hónapja

    1:58 rossz az aki roszra gondol

  27. Gábor Csizmadia

    Gábor Csizmadia

    4 hónapja

    Hu lemaradtam, lecserélted a 11 Prot egy 12 Prora? 😜

  28. Tamás Csendes

    Tamás Csendes

    4 hónapja

    És ez mind igaz...Budapesten.

  29. Manyi Moszó

    Manyi Moszó

    4 hónapja

    Kiszúrtam egy párhuzamot! :) Most: nem akkor töltünk amikor már kell, hanem amikor csak lehet ! Kirándulós videó: nem akkor pisilünk amikor kell, hanem amikor lehet .

  30. Zoltán Juhász

    Zoltán Juhász

    4 hónapja

    Csaba, imádom a videóidat de most nem értek veled egyet. Szerintem csak az vegyen elektromos autót aki otthon tud tölteni. Nincs mindenhol konnektor. Lakásokból ne engedjük le hosszabbítóval áramot. Nincs kevés töltő., csak sokszor nem elektromos autó foglalja el a töltőt. Régen nem volt sok benzinkút, de ha vártak is egy tankolás max. 5 perc volt és nem több óra mint az elektromos töltés nél. Kifogyott a benzinetek USA-ban az a ti hibátok, kivéve ha az üzemanyagszint jelző műszer elromlott. Nagyon jó az elektromos autó, de csak a városban és környékén. GT autónak nem alkalmas. Minden Autógyár ezt erőlteti és a nagyobb hatótávot. Indokolatlanul veszünk nagyobb kapacitású akkumulátorokat aminek a legyártása környezetre káros csak a hatótáv para miatt. Autópálya tempónál már sajnos nagyon drasztikusan csökken a hatótáv. Ha viszont újra töltünk gyorstöltővel háromnegyed óra körül 80 %-ra tudunk csak tölteni, ez olyan mintha egy normál autót háromnegyedig tankolnánk . Te tudod tölteni az autót, hogy ide mész- oda mész 1-2 óra tárgyalás és töltesz. Viszont Dórának vettétek az autót, hogy tudja vinni a gyerekeket ő már nem biztos ,hogy tudja így tölteni. Sok ember úgy használja az autót, hogy reggel bemegy dolgozni majd este hazamegy. A legtöbb városban elérhető töltő AC. Ezek általában max 22 kW-tal tudnak tölteni. Ez teljesen jó lenne, ha az autók is tudnák ezt a töltést. A baj az, hogy a legtöbb autó ennek az áramnak csak a töredékét képes felvenni. Például a Tesla is csak 11 kW-ot tud felvenni AC-ról. A Renault és a Smart tudja, de a te Skodád sem. Én 10 -ha vásárolni is megyek max 15 km-t megyek egy nap. Nekem ideális lenne egy elektromos autó. A baj, hogy a töltők két buszmegállónyira vannak. A Smart ideális lenne mert kb. 1.00 alatt fel lehet tölteni. Ezt meg is lehet várni akár az autóba is szerintem. A baj, hogy rossz az akkumlátor töltő kezelése ezért az akkuk hamar tönkremennek aminek a cseréje macerás és költséges. Ráadásul ilyenkor sokszor tönkremegy a töltést szabályzó elektronika és az még gyáriban sem lehet külön rendelni. Erről volt szó az égéstér című műsorban Bazsó Gáborral. Ebben a műsorban szerepelt a Tesla guru szerelőd Gyuri is. Mondott érdekes dolgokat, még Karlotta is csak pislogott. Ha nagyobb kapacitású elektromos autót veszünk a töltési idő drasztikusan megnő ráadásul a maximális 22 kw-os töltést sem használják ki. Ezt az időt már nem lehet megvárni. Vagy lehetünk bunkók és nem tartjuk be a töltő etikettet és akkor vesszük le a kocsit a töltőről amikor menni akarunk vele. Így viszont a többi elektromos autós társunkat Megfosztjuk attól, hogy tölteni tudjon.

    • Le Jyr

      Le Jyr

      4 hónapja

      "Te tudod tölteni az autót, hogy ide mész- oda mész 1-2 óra tárgyalás és töltesz. " Ez a lenyeg.

  31. JAVINCZE

    JAVINCZE

    4 hónapja

    - okosan fizetsz , lehet hogy okosan nem kapsz semmit sem , mert nem voltál okos , mert ők tudják ..

  32. JAVINCZE

    JAVINCZE

    4 hónapja

    - hol a bika ..... - a pámpa melletti rezes bika ....

    • JAVINCZE

      JAVINCZE

      4 hónapja

      - lámpa...

  33. Ubul861

    Ubul861

    4 hónapja

    Attól, hogy egy autó elektromos, még nem lesz kisebb, a városban a hely meg nem lesz több. Az nagyon jó, hogy az elektromos autó nem pöfög. Ezért járjon elektromos autóval a taxis, a futár, az orvos és mindenki, akinek munkaeszköze az autó. De az átlag ember az ne járjon se elektromos, se másmilyen autóval. Legfeljebb ritkán közösségi megosztott autóval. De a városban villamossal, biciklivel és gyalog kell járni.

  34. T.Roland

    T.Roland

    4 hónapja

    Szia Csaba! A videoid elején amikor a nappalidban leulsz a kamera elé mindig beég az arcod. Ez azért van mert sok a fény, de csak olyankor amikor kozel hajolsz. Ezt ugy tudod elkerulni ha meszebb teszed a lampat es ha kell adsz ra fenyerot. Igy mikozben dollongelsz a kamera fele kevesebbet valtozik a relativ tavolsagod a lampatop igy kisebb lesz a femyero valtozas az arcodon es nem fog beegni. Na most ezt jol atomfizikusanelmagyaraztamneked. :D Szerintem erted mirol van szo. Am tetszett a video, Kivanok tovabbi szep estet! (Bocsi az ekezetekert.)

  35. Ádám Csordás

    Ádám Csordás

    4 hónapja

    1:57 Svéd lapvibrátor? :D

  36. M A R T I N

    M A R T I N

    4 hónapja

    Nagyon lepukkant ez a BP :(

  37. Zoltan Szabatin

    Zoltan Szabatin

    4 hónapja

    Lenyeget kerjuk

  38. Nyírő Gergő

    Nyírő Gergő

    4 hónapja

    Skoda Citigo-e iV, vagy Dacia Spring? Ó mond, te most mit választanál?

    • Magyarósi Csaba

      Magyarósi Csaba

      4 hónapja

      ​@Nyírő Gergő Hát a Dacia érezhetően gyengébb minőségű, de talán nem is ez az érdekes, hanem a szintén érezhetően gyengébb motor, lassabb töltés DC-ről és a kisebb hatótáv. De ha van hol tölteni, ha nagy utakra nem mész vele, ha csomagot is szállítasz, akkor Dacia. Ha városban ugrálsz össze-vissza, néha viszont vidékre is, de a csomag kisebb kérdés, viszont szeretsz odalépni neki, akkor Skoda.

    • Nyírő Gergő

      Nyírő Gergő

      4 hónapja

      @Magyarósi Csaba Skodáék szóltak tegnap, hogy mégis lenne, a már egy éve előrendelteknek. Szóval a kérdés számomra továbbra is aktuális. Te most melyiket választanád? Várnál, a Daciára, mert olcsóbb, és mert nem életbe vágó a vásárlás, vagy Skoda, amit már láttunk, próbáltuk, bevált, minőségibb, de 4-5 ezer euróval drágább, és nekem ez is számít.

    • Magyarósi Csaba

      Magyarósi Csaba

      4 hónapja

      Egyszerű, mert Skoda már nincs, Dacia még nincs :) Szóval használt Zoét.

  39. Attila Kámán

    Attila Kámán

    4 hónapja

    Jövő héten veszem át (kerek 1 év várakozás után).... lenne egy kérdésem : hidegben, fütéssel mi a tapasztalat? Mennyit megy el egy töltéssel?

    • István Papp

      István Papp

      4 hónapja

      @Attila Kámán Szia. Inkább 100km rel számolj. Fűteni kell mert különben párásodik. És 20 és 80% közt használod. Nem életszerű hogy 100 ról 0 ra merítsd.

    • Attila Kámán

      Attila Kámán

      4 hónapja

      @Magyarósi Csaba sajnos tudom.... erre számítottam.... Ráadásul mi, pár hetente még pályázni is fogunk.... Kíváncsian várom... köszönöm válaszod!

    • Magyarósi Csaba

      Magyarósi Csaba

      4 hónapja

      Olyan 150-200-at városban a nyári 300 helyett. A fűtés nem hatékony.

  40. József Wolf

    József Wolf

    4 hónapja

    én azt kérezkezném Csaba hogy kb menyi lehet egy milyen elektromos auto vagy vagy majd dízel vagy benzinest ?

  41. EazyG

    EazyG

    4 hónapja

    Akkor mire vegyek elektromos autot ha arra a toltesre is kell fizessek?

    • Keksz NET

      Keksz NET

      4 hónapja

      :)

    • Magyarósi Csaba

      Magyarósi Csaba

      4 hónapja

      Miért ne kellene?

  42. Kevin Crank

    Kevin Crank

    4 hónapja

    Ha már elektromos autóra telik akkor lehet venni fali töltőt otthonra 200-300 ezer forintért, gondolom nem utcára való ha valakinek van garázsa oda be lehet szereltetni.

  43. Csaba Stumpfel

    Csaba Stumpfel

    4 hónapja

    Arról is csinálhatnál egy videót hogy a kobaltot hogyan bányásszák az afrika rabszolgák ezekhet az akkumlátorokhoz.

    • Csaba Stumpfel

      Csaba Stumpfel

      3 hónapja

      @wetrzwqgrh mivel lőttem bakot ?most kell hozzá és érdekes téma lenne.

    • wetrzwqgrh

      wetrzwqgrh

      3 hónapja

      Amit használnak a kőolaj finomításához is. Szóval ezzel most bakot lőttél. Egyébként a Tesla elhagyja csak úgy mellékesen, gondolom a többi aksi gyártó is.

    • Magyarósi Csaba

      Magyarósi Csaba

      4 hónapja

      Vagy a mobilod akksijához.

  44. László Nagy

    László Nagy

    4 hónapja

    Közel 3 éve autózom villanyautoval (kb évi 18000 km) otthoni töltő nélkül! igényel némi logisztikát de problémát nem... Villámtöltés: kerüld a perc alapú DC töltőket (főleg télen!) pl.: a videoban szereplő alkotmány utcát!!! (inkább válaszd a 22kW mobiliti DC ket vagy a MOL plugee töltőket ezek kW alapu szamlazassal )

  45. Cziglán Tamás

    Cziglán Tamás

    4 hónapja

    Tavaly nyáron váltottam, benzinesről. Belvárosban lakom, csak oszlopról töltök. Leaf és Amperán gondolkodtam, utóbbi mellett döntöttem, mert nem akartam két autót. Van olyan, hogy hónapokig be sem kapcsol a benzinmotor. Belvárosban mindig villannyal megyek. Szinte mindennap töltök. Van 2x2 oszlop 150 méteres körzetben és van 10 oszlop 500 méterre egy mélygarázsban, ha nagyon muszáj. Van oszlop az iskolánál, ahová viszem reggelente a gyereket, van az Aldinál az IKEA-ban és a munkahelyemnél is. Egyáltalán nem bántam meg. mindenkit arra bátorítok, hogy váltson. Második városi autó esetében kötelezővé tenném. Menj végig a Kossuth Lajos utcán gyerekkel és meg tudod miért.

  46. bikemag

    bikemag

    4 hónapja

    Svéd vibrátorszopó automata 😂😂😂😂😂😂

  47. Zoltán Nagy

    Zoltán Nagy

    4 hónapja

    Vibránium pajzsot csak Wakandából tudsz rendelni, a svédeknek nem adtak licenszet, csak szólok.

  48. alex pal

    alex pal

    4 hónapja

    2020 van :) de igazad van, valószínű jövőre ugyanez lesz :)

  49. Bence Balla

    Bence Balla

    4 hónapja

    Lesz olyan tartalom is a csatornán, amely nem tartalmaz fizetett promóciót?

    • Interesting & Explained

      Interesting & Explained

      4 hónapja

      @Magyarósi Csaba Mert ennél a videónál igen zavaró volt az, hogy promóciót tartalmazott :) Sok magyar prolinak még mindig összeszorul a gyomra, ha tudja, hogy pénzt keresett a videós és nem ingyen gyártja a tartalmat évek óta neki.

    • Magyarósi Csaba

      Magyarósi Csaba

      4 hónapja

      hát ha választhatnék, nem lenne, ahogy gondolom ha választhatnál, hogy minden nap kapj-e a munkádért pénzt, vagy csak elvétve, akkor te is a minden napra szavaznál. annyi a különbség, hogy nálam az évente elkészített videók kétharmadával nem keresek, te meg gondolom hasonló feltételek mellett azonnal felmondanál a munkahelyeden. egyébként őszintén nem értem, hogy ebben a videóban miben zavart a szponzoráció a szponzoráció tudatán kívül és hogy ez a tudat miért zavar egy olyan videós esetében, akit nézel?

  50. Highwayman

    Highwayman

    4 hónapja

    11:31 Csaba lègy szíves néha azért megfognád a kormányt vezetés közbe? Ha már úgyis a forgalmas, kis utcás belvárosban haladsz. Vagy esetleg önvezető az autód?

  51. White Wolf

    White Wolf

    4 hónapja

    Vezessünk áramcsapot minden parkolóhelyhez! Egyébként amikor a Zerixonnál innovacilláltunk az egyik ilyen az volt hogy az ott valóban szinte minden parkolónál jelen levő konnektort hogyan lehet felokosítani. És ez iszonyat régen volt. Szóval az egész világ gondolkodik ezen és tervez.

  52. Repülő TV Média

    Repülő TV Média

    4 hónapja

    Készíthetnél egy videót andras horvath-al.

  53. Roland Pócza

    Roland Pócza

    4 hónapja

    A vibránium pajzs bemutatásáról is készítesz videót?

  54. Norbert Földi

    Norbert Földi

    4 hónapja

    2021 nem úgy alakult, ahogy szerettük volna?

  55. Balázs Varga

    Balázs Varga

    4 hónapja

    gondoltam, mielőtt leírom a véleményem, előbb elolvasom a kommenteket, és igazából ilyesmire számítottam. az a helyzet ezzel a töltés témával, hogy nem tudja az ember átadni. nyilván azokról nem is beszélnék, akik élből ellene vannak a dolognak, és bármi áron kisajtolnak magukból valami hülye kifogást, viszont azoknál is ott a kétely, akik ugyan érdeklődnek a dolog iránt, csak ezek a kételyek visszafogják. sokan felhozzák az időt, hogy sietnek, nem érnek rá, pedig én fogadni mernék, hogy nagyon sok embernek semmi sürgős dolga nincs. rengetegen beállítják 106-107-re a tempomatot, mert hát úgyse büntetik még meg azért(kivéve ha helyszínen kiveszik kicsit arrébb ugye...), ha szerencséje van, spórol 5-10 percet, de gyakorlati haszna nem származik belőle, csak hamarabb odaért a céljához, mintha betartotta volna a sebességhatárt. a töltőpontok száma is pontosan úgy lesz. amint nő az igény, úgy nő a kínálat is. az elmúlt hónapokban is több új szolgáltató belépett a töltőtelepítésbe. nyilván így, hogy tisztázott a jogkör az áram továbbértékesítéséről, sokkal többen bele mernek vágni, mert tudnak egy megtérülést is számolni.

  56. Zombori Gergely

    Zombori Gergely

    4 hónapja

    Azért ezzel a "konnektor mindenhol van" állítással erősen vitatkozné! Igaz az, hogy jelenleg az elektromos autó (nagy) városban éri meg igazán, és itt élők veszik meg ezeket, de kisebb városokban és autópályán relatíve kevés konnektort találunk!!!

  57. Lajhár Űrhajós

    Lajhár Űrhajós

    4 hónapja

    Szia Csaba! Melyik videód az amelyiket bevágtad hogy kifogyott az üzemanyag?

    • Lajhár Űrhajós

      Lajhár Űrhajós

      4 hónapja

      Köszönöm szépen!😊😀

    • Marcell Jókay

      Marcell Jókay

      4 hónapja

      Ez volt az a videó: hueye.info/home/vide/e3yFg89lyXKM37g.html

    • Kristóf Kecskés

      Kristóf Kecskés

      4 hónapja

      valamelyik usánka részből van

  58. Martin Faragó

    Martin Faragó

    4 hónapja

    Lecserélted az Iphone 11 Pro -t ?

  59. Tivadar Ödön Vikkala

    Tivadar Ödön Vikkala

    4 hónapja

    A visegrádi utcában a th épített ki töltőt, ha nagyon megszorulsz, hozzánk bármikor tudsz jönni :D XIII. kerület forever!

  60. Gábor Mikó

    Gábor Mikó

    4 hónapja

    Csaba, tetszenek a videóid, de úgy ahogy máskor is Budapestcentrikusan és a saját életedből merítve nézed a dolgot. Én megyeszékhelyen lakok de csak 8 töltő van a környéken, ami akár elég is lehet ez talán igaz. De hogy nem járok étterembe csak max 1 évben 2x. Nem megyünk moziba, színházba, kévézni stb. Munka, bevásárlás, gyerekekért, haza, család, alvás stb. Szóval nincs is mikor tölteni max hétvégén. A bevásárlóközpontoknál meg nincsen töltő. De pl most építkezünk így még hétvégén sem érünk rá. De pl faluhelyen amiből sokkal több van mint város még rosszabb a helyzet, ott viszont az otthoni töltés megoldható. Lényeg, hogy nem mindenki Budapesti és a legtöbben nem úgy élünk mit te. De persze ez csak az én véleményem.

  61. András Fehér

    András Fehér

    4 hónapja

    Ne Mikulással kezdődjön már a Karácsony(i időszak)! Biztosan Advent első vasárnapját, esetleg hétvégéjét akartad mondani.

  62. Bencee Juhász

    Bencee Juhász

    4 hónapja

    Heló Csaba! Mennyire biztonságos vezetés és máskor biciklizés közben kameráznod? Szóltak már rád? Nem kerültél még baleset közeli helyzetbe?

  63. László Vári

    László Vári

    4 hónapja

    2021????

  64. Bálint Pápay

    Bálint Pápay

    4 hónapja

    Sziasztok! Azért valjuk, be - ahogy Csaba is említette - a tervezés, a töltés betervezés és maga a töltési idő - odafigyelést és + időráfordítást igényel. Pl. : idő(kiesés), h ahova mész nem ott állsz meg ..hanem ahol töltő van - + még keresgélsz, ha a kiszemelt töltőnél nincs hely.... és mondjuk dugóba teszed mindezt. ...És az emberek a mai világban mindig sietnek valahova. Főleg Bp.-n. Ez mind idő. Ami nem fix ráadásul, néha több néha kevesebb. De ez alkalmazkodás egy tárgy "igényeihez" - egy hagyományos autónál mindez jobban tervezhető, még a karbantrartási többletidőkkel együtt is. Arról nem is beszélve, h sok embernél csak 2. autóként jöhet még mindig csak szóba - persze itt Mo.-n különösen. 🙂 Imádom az elektromos autókat, de azért sok a DE.

    • László Zilahi

      László Zilahi

      4 hónapja

      @Bálint Pápay Azok a legráérősebbek! Ráérnek bohóckodni az utakon. Vagy nem tudom, mi céljuk lehet vele, de gyorsabb haladás nem hiszem, hiszen arra nem alkalmasak a módszereik. Legalábbis az alapján, hogy ha néha betévedek autóval a városba (mondjuk mázsányi cuccot kell éppen valahova vinnem, amit másképp problémás lenne), az ilyenek jellemzően előlem indulva előbb-utóbb mögém kerülnek, miközben én extra üzemanyagtakarékosan, tojáshéjjal a lábam alatt vezetek.

    • Bálint Pápay

      Bálint Pápay

      4 hónapja

      @László Zilahi Ez az emberek viselkedésén többnyire nem látszik. Sőt inkább fordítva. Gondolok ott a sok türelmetlen sort nemkiváró tolakodó / pofátlankodó egyénre elsősorban.

    • László Zilahi

      László Zilahi

      4 hónapja

      Autóval az mászkál a városban - főleg Budapesten -, aki nem siet, hiszen ott az autózás az egyik leglassabb közlekedési forma.

  65. Kartyi Ferenc Roland

    Kartyi Ferenc Roland

    4 hónapja

    Nagyon jó lett... Jó lenne már egy videó H Andràssal... Mindketten tök jó videokat Kèszitetek... Magyarosi Csaba feat Handras... 😁😁😁

    • László Zilahi

      László Zilahi

      4 hónapja

      @Kartyi Ferenc Roland András technikai részről legfelljebb annyit mond el, amennyit a szakemberek elmondanak neki. Akkor inkább beszélhetne Csaba közvetlenül szakemberekkel, fölösleges plusz egy köztes információroncsoló láncszem. Meg amúgyis az emberek 99,9%-át az érdekli, hogyan lehet/kell használni, a technikai részletekről így nincs értelme videót készíteni, mert kerekítési hiba méretű a célközönség.

    • Kartyi Ferenc Roland

      Kartyi Ferenc Roland

      4 hónapja

      @Csaba Stumpfel nem értünk eggyet.. András Nagyon is ért hozzá. És pontos adatokat tàr elènk. Tök jó lenne ha András és Csabi kèszitenènek egy közös videót.. András jobban a technikai rèszèt ,míg Csaba a mindenapi hasznàlati tapasztalatait osztanà meg velük. Szerintem egy jó kis informativ videó lenne belőle.

    • Csaba Stumpfel

      Csaba Stumpfel

      4 hónapja

      Hát azzal csak az lenne a baj hogy nem szakember az András szóval sok értelme nem lenne:D

  66. András Gime Gimesi

    András Gime Gimesi

    4 hónapja

    Az elektromos autó szerintem az egyik legjobb dolog, ami történhetett a gépkocsikkal. Viszont nagyobb eltejedésre szerintem csak akkor lesz esély, ha az összes töltő ugyanúgy szabványosítva lesz, mint a benzinkutak, és nem kell "vadászni", hogy pont olyan töltőt találjak, ami az én autómhoz jó. Na meg ha mindegyik ténylegesen gyorstöltő lesz, és ezt az akkuk is bírják majd... Mert hát akárhogy is nézzük, nem mindegy, hogy egy benzinest telepakolok 5 perc alatt üzemanyaggal, míg egy elektromost legalább 20-30 percig kell tölteni, és az sem feltétlenül telerakást jelent. ;) Még akkor is, ha átalakul a "töltési gondolkodás", tehát mindig töltök, amikor alkalom van rá. Ja, és pláne, amikor már nem csak nagyobb városokban lesznek töltők, hanem simán el lehet nyugodtan indulni mondjuk egy 1500km-es erdélyi körutazásra is egy elektromos autóval, mert lesznek töltők kis "eldugott" falvakban is.

  67. András Gime Gimesi

    András Gime Gimesi

    4 hónapja

    @01:15 ... nekem már jó ideje (tán lassan egy éve is?) ilyen, de az is igaz, hogy ahol az én bankszámlám van, az a bank mindig a legelsőként vezetett be biztonsági megoldásokat az ügyfelek érdekében.

  68. Gyula Acs

    Gyula Acs

    4 hónapja

    Iphonnal akkor marad az sms-s kétlépcsős azonosítás? Se ujjlenyomat olvasó se írisz szkenner.🤔

  69. Lacka Blacka

    Lacka Blacka

    4 hónapja

    3:05 -től a videó végéig ezt úgy elmagyaráztad oda-vissza többször is, hogy ehhez már nincs is mit belekérdezni. ("Túltoltuk Béláim") :)

  70. Kincses Géza

    Kincses Géza

    4 hónapja

    SAJÁT TÖLTŐ NÉLKÜL LEHET ÉLNI , DE MINEK ?!

    • Edit Szölősi

      Edit Szölősi

      4 hónapja

      😃

  71. András Gime Gimesi

    András Gime Gimesi

    4 hónapja

    @00:36 ... Ez horrorfilmbe illő! 🤣

  72. Lacza Lajos

    Lacza Lajos

    4 hónapja

    Nagyon jó kis video! A hülyéket meg úgyse lehet meggyőzni :)

  73. Durendbuzz

    Durendbuzz

    4 hónapja

    Csaba engem az is érdekelne, hogy ha nem töltesz, akkor hogyan parkolsz egyáltalán a 13.kerületben, átlagosan milyen messze és mennyi körözés után sikerül P-be rakni?

    • Magyarósi Csaba

      Magyarósi Csaba

      4 hónapja

      amióta kitalálták ezt a szuper ingyenes parkolást? 30-40 perc.

  74. Z B

    Z B

    4 hónapja

    Köztudott, hogy a férfiak nemigazán tudnak egyszerre két dologra figyelni. Úgyhogy, ügyelj a videózás közbeni vezetésnél és a közterületen való (maszk nélküli) mászkálásnál, mert a rend őrei mindig ott vannak ahol nem kéne, és sehol sincsenek amikor szükség lenne rájuk. :-)

  75. FDToth2x

    FDToth2x

    4 hónapja

    En tovabbra is azt mondkm h egy kisebb hibrid (hasznalt prius, vagy yaris, esetleg jazz) sokkal jobb valasztas. Elvan 4-4,5 literrel, nem kell tologetni, nem kell kereskelni toltot, stb. S meg olcsobb is fenntartasa sem sokkal dragabb. A villanyautozas gyerekcipoben jar, nem alternativa

    • FDToth2x

      FDToth2x

      4 hónapja

      @oroszkrisz leirtam fentebb egyel az en peldamat, van benne suv-is meg kis varosi auto is. Persze jo a villanyautozas, de szerintem nagyon nagy a macera velema gyakorlatban. Ha vki nem tud otthon tolteni, annak jarkalnia kell toltopontokra, ha elfelejted otthon tolteni, akkor varnod kell amig picit is feltoltod, stb. Es majdnem benzinarban van a kozossegi toltes ara...

    • FDToth2x

      FDToth2x

      4 hónapja

      @Magyarósi Csaba 2007 ota vezetek hibrid autokat, csak ilyeneket. Lexus Rx400h, 450h, Gs450h, Toyota Prius 2, Toyota Yaris. Jelenleg Rx450h és Prius 2 van. Az rx450h (2010) utan gondolkodktam h eseteg plug-in hibrid, netalantal elektomos ex-tron vagy merci. Jol utanaszamoltam: evi 10-12ekm-et hasznalom, kvazi 80% varosban. A hibrid Rx-szel 7,4 liter az atlagom, 720 km-et el tudok vele menni. Nem kell tolteni, minid keszen all, nem kell figyelni, csak a benzin mennyiseget. E-tron: joval dragabb, mit az rx (kb 7-8 millio ft-tal). Kb 300 km-et megyek el egy toltessel, otthon ki kell epitenem egy gyorstolto-halozaton, minden infrastrukturajaval egyutt ( napelebovites pl). Minden nap ra kell dugni, oda kell figyelni (pl van akkus funyiro, nyaron sokszior elfelejtem az akksit tolteni, igy varnom kell funyirs elott 1-2 orat). Toltopontokra nem megyek, az hulyeseg, azzal menjen aznidom h elmegyek pl aldiba es otthqgyom 30 orara, amikor celiranyzottan 5 perc alatt bevasarolok? Ha meg toltom, akkor ra kell dugni, ido minden egyes vasarlas elott. Fullra akarom tolteni ionity tolton, az baroi draga, dragabb, mint a 10p-as Om w maxxmotin. Es nem mindehol van. Egy ilyen elektomos suv bezinbobe atszamitva 5-6 litert fogyaszt, benzinbol 1,t-2 literrel tobbet eszik evente a hibrid. Nem eri meg az a beruhazas, soha nem terul meg jelenleg azbelektomos auto. Megvehetnem, de tudtaosan gondolkodva nem teszem, tul sok a maceera vele. Prius 2, hasznaltam vettuk, 1,3 millioert 3 eve. Gondolkodtunk rajta h leaf legyen 4 millaert. A leaf elmegy 120 km#et, prius 800-at. A karbantartas egynelo kn. Evi 4km-et megy vele a felesegem. Itt sem eri meg a macera az elekotmos autoval. Neked ott a citiygo, ami kb 5-5,5 millo. Ennyibol veszel hasznaltan 1-2 eves yarist. Nem kell toltogezni, keresgelni par naponta szabad toltot, el tudzs vele menni boven 650 km-et es fogyaszt 4,2 litert szazon, a citiygo kb 2,5-3 liternek megfelleot. Evi 5-6 ekm-hez igy sem eri meg az elektomos auto. Akkor eri meg ha lehet tolteni 4-5 perc alatt, az ara kb hibridarban lesz es el tud menni 500-600 km-et. En az en velemyenm, olyane, aki vehetne de racionalisan gondolkodva feleslgeses macera.

    • oroszkrisz

      oroszkrisz

      4 hónapja

      Jobb az relatív és szubjektív. A vita érdekes lenne erről is, de mindenkinek saját igénye szerint lehet jó vagy nem jó. A trendek persze nem a te vagy az én igényemet nézik, hanem a pici villanyautó és a Suv méretű villanyautó irányába inkább. Itt a kényelem faktor mindenképpen benne van a pakliban.

    • Magyarósi Csaba

      Magyarósi Csaba

      4 hónapja

      ​@Komment Elek Hol mondtam én azt, hogy a hibrid nem jó? Arra a részre reagáltam, hogy a villanyautózás nem alternatíva. Ilyet olyan mondhat, aki kipróbálta az elektromos autót és vannak tapasztalatai, mert akkor tud kialakulni érdemi vita olyanokkal, akik szintén próbálták és más véleményen vannak. Miért kéne nekem biztosítani egy eszközt bárkinek ahhoz, hogy alá tudja támasztani a megalapozatlan véleményét?

    • Komment Elek

      Komment Elek

      4 hónapja

      @Magyarósi Csaba Azért picit szállj vissza a földre. Hány autód is van jelenleg? Fiat barketta, Skoda, 159? Akiknek nem opció 2 autó fenntartása (1 városba, 1 meg hosszabb távra), annak igenis a használt hibrid jobb-elérhetőbb megoldás, mint a papíron 250km-t tudó, szupermini méretű elektromos autó tíz-tizenmillióért, pláne ha hosszabb távra is utazik. Gondold el, hogy hirtelen mindenki 2 autót tartana. Az vajon mekkora öko lábnyommal is jár? Vajon hol is parkoltatná őket? A konkrét kérdésre: ha biztosítod, hogy ki lehessen pár hónapra próbálni, akkor kapsz relevánsabb véleményt.

  76. Tamás Kis

    Tamás Kis

    4 hónapja

    Bárhol lehet találni konnektort? Tényleg? És, hogy? (nem vagyok elektromos autó ellenes, ellenkezőleg)

    • Balázs Varga

      Balázs Varga

      4 hónapja

      túlzás, hogy bárhol, viszont most itt arra kell szorítkozni, hogy vészhelyzet. ha a gyakorló villanyautós elszámolja magát, akkor ott azért leginkább 3-4 km-ekről van szó a kinézett töltőtől, bár a többség nem él ilyen veszélyesen. ez már nagy valószínűséggel lakott terület. becsöngetsz, elmagyarázod, hogy szükséged volna 1-2 kWh-nyi áramra, nyilván ha fáj az a sok pénz, akkor adsz érte egy 100-ast. volt már párszor tudomásom szerint ilyenre példa, persze nyilván sok az olyan ember, aki ellenséges, és azért sem engedi meg.

  77. Hunor Körtési

    Hunor Körtési

    4 hónapja

    Lehet, csak én vagyok ilyen maradi, de egyáltalán nem hiányzik, hogy az egyszerű fizetést bonyolítság nekem még kódokkal. 🤷

    • Hunor Körtési

      Hunor Körtési

      4 hónapja

      @gergaux Eddig sem lopták el. Ha elhagynám a kártyámat letiltatom. De sem biometrikus adatokat sem egyéb dolgot nem adok a banknak... Van vásárlási napi limit, a kártya hátán szám stb. Pont elég. Nem akarok még kilépni sms mi is volt a kód vissza, jaj de jó... Nekem ez nem kell. Bocs. 🤷 Egy lean engineer-nek megint bizonyítania kellett, hogy miért vették fel... Utálom az ilyet.

    • gergaux

      gergaux

      4 hónapja

      Valamit valamiért. Az sem hiányzik hogy ne lopják el a pénzed csalók? :)

  78. Gergely Péter

    Gergely Péter

    4 hónapja

    Egy elektromos autó jelenleg jóval drágább mint a benzines vagy dízel (állami támogatást szerintem nem is szabad ide számolni, mert az nincs). Tehát van egy nagyon drága autóm amit jó sok kompromisszummal tudok csak használni - kevés km, még kevesebb megtehető táv télen, sok idő mire feltőlt, ha megyek valahova és tölteni is szeretném akkor még keresgélnem is kell, sétálni is kell. Szerintem ez az egész jelenleg nem éri meg egy átlag embernek. Sokkal több fantáziát látok a hybrid autókban.

  79. lemes István Krisztián Hungária shooting

    lemes István Krisztián Hungária shooting

    4 hónapja

    0:38 😂😂😂😂😂🎅🎅🎅🎅🎅

  80. csabsz13

    csabsz13

    4 hónapja

    a vörös cybex ülés nagyon menő! :-)

  81. Gábor Szuper

    Gábor Szuper

    4 hónapja

    Szia Csaba, ugyan ilyen autóban gondolkozom ami neked is van. Ez amit a videóban elmondtál teljesen igaz Budapestre. De mi a helyzet egy kis várossal ahol nincs töltési lehetőség?

  82. Venomka

    Venomka

    4 hónapja

    Meg most nem szabad E autot venni,tul draga,es sokaig tart tolteni. Akkor is torlodás alakulna ki,ha 10 percig tartana feltolteni a kutaknák,nem hogy 2-4 ora. Es nem hinnem hogy a kozeljovoben par perc alatt fel tudják majd tolteni az autot,akkora mennyisegü árammal. Es ahhoz,hogy minden auto elektomos legyen,kellene vagy 5 atomerömü.

    • oroszkrisz

      oroszkrisz

      4 hónapja

      Erre a kérdésre jó lenne kicsit keresni a választ, Csaba. De könyörgöm ne a H betűs "szakembernek" kikiáltott vloggert vond be akit itt mindenki emleget.

    • Edit Szölősi

      Edit Szölősi

      4 hónapja

      Nem nagyon figyeltél,sztem az az 5.percben,már ezt a hozzászólást fogalmaztad magadban. 🙅‍♀️

  83. Zoltán Schaffler

    Zoltán Schaffler

    4 hónapja

    Halott ügy az elektromos autózás a mostani árai végett. nincs pénze az embereknek 6-15 milliója villanyautóra !!!!!!!! 4 millió csorók/koldus , 3 millió szegény 2 millió gazdag van jelenleg.. kár erőltetni ezt az egészet.. Hitel vegyenek fel ? ja akinek 6 anyja van az vegye fel hitelt . :) A Gettó bp belvárosi részen milyen szép lenne a sok kábel lelógva az ablakokból ... amugy meg hogy tudnak olyan gányba élni ott emberek pfff... lehangoló az egész mikor arra jártam...

    • oroszkrisz

      oroszkrisz

      4 hónapja

      @Magyarósi Csaba Rengeteg "típusú" kalkuláció van a káros anyag kibocsátás szemszögéből, illetve a fenntartási költségek + beszerzési költségek oldaláról, ez egy érdekes téma lehet, hisz mindig valamelyik oldalon álló fél ad egy kalkulációt és sok a változó. A fenti hozzaszóló által feszegetett kérdés is érdekes lehet. Azaz pl egy átlag magyar, abban az országban ahol az autó állomány 14 éves átlag korú, mennyire halad az elektromos vonal, bár ez lehet a te profilodba illő téma . A mi kis városunkban 20-25-en töltünk (osztozunk) egyetlen!! oszlopon. Jellemzően legalább 3 órát használjuk (minden típus 3-4 kWh talán egy kivétellel) Így pl a korábbi villanyautók/hibridek pl Volvo V60 vagy Ampera a belvárosban is meg lenne lőve...érdekes bonyolult téma, kinek van 5-8-13 akár 20 milliója egy gyorsan tölthető nagy hatótávú autóra pl első autónak... én mindenesetre hozom a kompromisszumot és most is sétálok az autóért mert feltöltött és nálunk sincs parkoló hely... és ezt csináljuk majdnem minden nap egy kiválóan működő dízel autót leváltva, nem kevés pénzt ráfordítva, hogy villanyozhassunk...

    • Magyarósi Csaba

      Magyarósi Csaba

      4 hónapja

      mi határozza meg? a nemzetközi piac. Teljesen indifferens az autózás szempontjából, hogy az átlagos magyar mit tud megengedni magának, hiszen a hazai eladások kerekítési hibának is jelentéktelenek egy globális autógyár életében. Az látszik, hogy a német, norvég, amerikai vásárló megengedheti magának az elektromos autót, igénye is van rá, szóval a fejlesztés ebbe az irányba indul el. Persze emellett szerintem minden erővel a vasutat kellene tolni, de ezek nem egymással szemben, hanem egymást kiegészítve hatékonyak.

    • Zoltán Tóth

      Zoltán Tóth

      4 hónapja

      @Magyarósi Csaba amúgy mi határozza meg? Nyilván a lobbiérdekek. Miközben az áruszállításban most 2020 végén a vasút egyáltalán nem versenyképes árban a dízel kamionokkal holland-magyar viszonylatban. Sokkal egyszerűbben csökkenthető lenne a szennyezés ha nem a pár kilométert szennyező egyszeri úrvezetőket szivatnák, hanem a kamion sor helyett vasúton lenne hatékonyabb az áruk szállítása vagy magukat a kamion szerelvényeket pakolnánk a sínekre...

    • Magyarósi Csaba

      Magyarósi Csaba

      4 hónapja

      de azt ugye tudod, hogy nem a magyar ember vásárlóereje határozza meg, hogy merre megy az autóipar? mert úgy tűnik, mintha nem tudnád.

  84. Attila Bagota

    Attila Bagota

    4 hónapja

    minden ház előtt lehetne töltő, mondjuk egy sima konnektoros, semmi extra és mondjuk bemész dolgozni 8 órát, annyi idő alatt a kocsid kapna annyi áramot, amit elfogyasztott azzal, hogy bementél vele dolgozni...sőt, szerintem többet is... :-)

  85. Dávid Sárvári

    Dávid Sárvári

    4 hónapja

    3:05 Bazsó Gábor 2? 😁🤭😂

    • Tünde Vízhányó

      Tünde Vízhányó

      4 hónapja

      🤣😂😅

  86. Márk Attila Kövecses

    Márk Attila Kövecses

    4 hónapja

    Csaba benne vagy facebookon a villanyautosok csoportba?

  87. Zsolt Csáky

    Zsolt Csáky

    4 hónapja

    0:08 - 2021, ami 2020 😄

  88. Green hun

    Green hun

    4 hónapja

    Csabi! Jó lenne valami ünnepi kiadás amiben a bakikat vágod össze.

    • Bencee Juhász

      Bencee Juhász

      4 hónapja

      Azthiszem egyszer mondta, hogy nem lesznek bakik, mert így is sokat látunk az életéből, és néha benne szokott hagyni "bakikat", pl amikor beszólnak a rendőrök, vagy felborul a kamera.

    • solareclipse

      solareclipse

      4 hónapja

      Csabi nem hibázok!!!4!44!4!

  89. Balázs Nyúl

    Balázs Nyúl

    4 hónapja

    azt megnézem amikor a Takarékbanknak lesz biometrikus azonosítása :-D még mindig minden sms-ben megy, a banki program meg egy weboldal

    • H Geri

      H Geri

      4 hónapja

      @kibernanit Jó az öreg más, de az se teljesen igaz már. Pl. édesanyámék közel a 70-hez is teljesen jól használják a netet, és mikor a fidesz lenyúlta a takarékbankot, el is jöttek onnan. Igaz meg is szünt nálunk a faluban. De anyámék úgy voltak vele, hogy mészárosra egy lyukas zoknit se bíznak, mert azt is képes lenne ellopni.

    • kibernanit

      kibernanit

      4 hónapja

      @H Geri Nagyon egyszerű az oka, hogy miért "bankol" náluk valaki. Mert sok kisebb településen vagy környékén csak az van, és az öregebbek mindent személyesen intéznek, mert nem ebben a modern világban élték le az életük.

    • H Geri

      H Geri

      4 hónapja

      Nem megbántva téged, de hülye aki náluk bankol. És mire számítasz egy olyan banktól, amelyik mészáros érdekeltségébe tartozik? Ha te is az ügyfelük vagy, jobb ha még most váltasz. Én szóltam! ;)

  90. Zoltán Tóth

    Zoltán Tóth

    4 hónapja

    de miért álljunk át a kényelmesről a kényelmetlenebbre, több kötöttséggel járóra? A hagyományosnál megszoktuk, hogy akkor és oda megyünk ahova szeretnénk. Az elektromossal meg minden út tervezést igényel ha elhagyjuk a megyét. Ha igazán környezetbarátok lennénk akkor autó helyett tömegközlekednénk...

    • Pankaramanka

      Pankaramanka

      4 hónapja

      Illetve csak mert ma már van elektromos autó, szinten azért nem kell megvenni, csak mert milyen jó, hogy meg egy dolgot birtokolhatunk.

    • Pankaramanka

      Pankaramanka

      4 hónapja

      “Ha igazán kornyezetbaratok lennénk akkor autó helyett tomegkozlekednenk” ez futott át az agyamon, azoknál az érveléseknel, mint a napi 10 km autó használat, meg környezetbarát felvetésnél, illetve amikor azt mondjak, hogy amíg az ember 8 órát munkahelyen van, legyen ott töltő. De ilyenkor kiderül, hogy mindenki minden nap egy karaván, és magával viszi a fel irodáját, meg hirtelen minden nap nem csak egy-ket helyre jar, meg kulonben is, télen hideg van, nyáron meleg, amúgy szmog. Mindegy, teremtettek maguknak meg egy dolgot, aminek lehet örülni, aztán ebből is az lesz, mint a hagyományos autóknál. Ott is volt ideológia régen, miért és mennyivel jobb, ma már gaz... ma trendi az elektromos autó, majd ez is lecseng... nem mondom, hogy menjünk vissza őskorba, és csak láb, meg bicaj (pláne , mert utóbbi nem is volt abban a korban szerk. Mielőtt valaki megszolna) bár nyilván mind a kettő kiváló alternatíva, de a tömegközlekedés, pláne Bp viszonylatban semmi szégyellni és megvetni való nincsen rajta. Az autó megosztás is kiváló ötlet lenne, arra az esetre, amikor valóban több helyre kell menni, vagy nagyobb tömeget kell megmozgatni. Hullám, arra felszállni, és lovagolni rajta. Majd pár év múlva megmagyarázni a hibáinkat... az sem lenne utolsó szempont, ha rá lehetne venni a cégeket, nem feltétlenül kell összegyűjteni az embereket minden nap egy irodába, munkavégzés címszó alatt, meg lehet ezt oldani otthonról is, és akkor pláne kevesebb lenne az ingázások száma. Utóbbi javuló tendencia, ennek örülök. Az sem feltétlenül reklámozni való dolog, egy család három autó... erzelmi szinten értem, érzelmi szinten pedig fulladunk bele a szmogba, hiszen egy elektromos autó, amit nem töltenek, ugyanazt a parkolóhelyet foglalja el, ahova a benzines autó köröz, hogy leálljon. Szóval mert van elektromos autó, nem indokolt az állandó használata, reméljük, hogy vannak annyira értelmesek az emberek, hogy valóban azért használják az autót, mert szükség van rá... reméljük....

    • Edit Szölősi

      Edit Szölősi

      4 hónapja

      Miért állnánk át? Többek között, azért , amit hallottunk filmben. Hallgasd meg újra, és rájössz.

  91. Tesla Autopilot Tester

    Tesla Autopilot Tester

    4 hónapja

    A BMW-t 7:42-nél simán elszállítattam volna. (csak parkol - de KÖNYÖRGÖM, ez egy TÖLTÖHELY). Mikorra tanulják már meg ezt az emberek? (föleg úgy szégyen, hogy az még e-autós is)

    • István Plecskó

      István Plecskó

      4 hónapja

      Nem kell otthagyni.

    • Balázs Varga

      Balázs Varga

      4 hónapja

      szégyen, nem szégyen...sajnos az az igazság, hogy ezzel az ingyen parkolással aki bunkó paraszt, az be fog állni a töltőhöz, mert ott van szabad hely. ez pont olyan, mint a mozgássérült parkolóhely. ha mindenhol pár percen belül ott lenne a lopóautó, és elszállítaná a szabálytalanul parkolókat, annak lenne visszatartó ereje, de ameddig csak párezer Ft-os büntit lehet kapni, nyilvánvalóan lehet mérlegelni, hogy az éri meg jobban, vagy az a 30-40 perc további keresgélés egy szabályos parkolóhely iránt. na meg például az is megérne most egy említést, hogy a főváros úgy reagált az ingyen parkolásra, hogy egy csomó korábbi parkolóhelyhez kirakták a megállni tilos táblát...így aki nem figyel, könnyen megbüntetik, mert erre rá is állították a köztereseket. kell a parkolódíjakból kiesett bevétel az önkormányzatoknak, ez van.

    • Zoltán Tóth

      Zoltán Tóth

      4 hónapja

      Alkotmány u. - ha nem felügyeled bárki lehúzhat...

  92. Tímea Nagy-Miklós

    Tímea Nagy-Miklós

    4 hónapja

    A melygarázsokban is van már nagyon sok helyen elektromos töltő. Nem feltétlen egy kertes hàz kell hozzá plusz beruházásért😃

  93. Péter Csapó

    Péter Csapó

    4 hónapja

    A lakótelepre a lakások elé elég lenne a 2-3 KW/h-s töltő napi használatra, este 10 és reggel 6 között lehetne otthoni árban, nappal kicsit drágább, így még a hálózatot sem terhelnénk meg és a kiépítése sem lenne annyira horror és a hálózatot sem kell alapjaitól megváltoztatni. 8 óra alatt 20-24 kw/h töltés bő 100km-es napi használatra elég

    • MrJohn0107

      MrJohn0107

      4 hónapja

      @Balázs Varga ebben igazad van, a 11 KW-os opció az autóknál lehet extra felszeretlség. Nyilvános töltőoszlopnál én elég furcsának találnám ha minimum 32 A nem tudnának biztosítani. Drágának drága persze, de sokkal gyorsabban pöröghetnének rajta az autók, sokkal több ember igányeit szolgálná ki, mint csak az ottlakókét.

    • MrJohn0107

      MrJohn0107

      4 hónapja

      @Péter Csapó Nem gondolom, hogy ezek a töltők terhelnék túl a rendszert, főlleg éjszaka. Kiépíteni biztosan drágább, főleg ilyen nagy számban, de a megoldásod csak az ottlakókat szolgálná ki, őket is csak részlegesen, mivel a napi járkálást éppen hogy visszatölti. Mások nem töltenének ott mivel rettentő lassú, plusz ha mondjuk egy helyi lakó messzebb akar menni, akkor képtelenség 2-3KW-os töltőn feltölteni egy autót teljesen. Egy kertes házban a fali dugasz bőven elmegy akár, de egy nyilvános töltőnél ez nem megoldás szerintem.

    • Balázs Varga

      Balázs Varga

      4 hónapja

      ​@MrJohn0107 a legtöbb autó inkább 1 fázison 7 kW-tal tud tölteni AC-ról...van, amelyikbe lehet kérni 3 fázisú fedélzeti töltőt extraként, de itt sem minden gyártó él ezzel...na most, ha az oszlophoz mondjuk nem tudnak biztosítani 32A-nyi áramot, hanem csak mondjuk 20-at, akkor egy ilyen autó máris inkább 4,5-5 kW-al fog tölteni, szóval szerintem sem ez a járandó út arról nem is beszélve, hogy elég drága dolog, ami miatt meg hát előbb ki kéne találni, hogy ki fogja ezt a dolgot kiépíteni és milyen érdekből...

    • Péter Csapó

      Péter Csapó

      4 hónapja

      @MrJohn0107 lehet, hogy minden este tölteni kéne, de nem terhelné le a hálózatot és időzítéssel csak éjszaka töltene amikor túltermelés van, 11 kw-os töltőhöz nem túl kényelmes felkelni éjszaka közepén és arrébb állni, viszont abból kiépíteni akár egymilliót biztos nagyobb költség és túlfogyasztás is lehet éjszaka

    • MrJohn0107

      MrJohn0107

      4 hónapja

      Szerintem ez egyáltalán nem jó megoldás, rettentően lassú így tölteni és ráadásul mindig rajta állna valaki, mivel lassan tölt. Sokkal jobb megoldás lenne a 7-11 KW-os töltő, amiből belátható időn belül fel lehet tölteni egy autót. Így nem kell naponta rajta állni, nem foglalnák annyian a töltőt és többen hozzá is férnének, nem feltétlen csak a helyben lakók. Legtöbb autó ma már 11 KW-os fedélzeti töltővel van felszerelve, amivel 2 óra alatt bele lehet tenni 20 KWh-t az akksiba.

  94. Antal Heckmann

    Antal Heckmann

    4 hónapja

    "csomagtartóban "😢

  95. Antal Heckmann

    Antal Heckmann

    4 hónapja

    Ezért jó ha van a csomagtartóba egy elektromos roller .👍

  96. Istvan Botos

    Istvan Botos

    4 hónapja

    Hiába mondom úgy, de 2018-ban kezdve a villanyautozast már én sem voltam pionír, csak kicsit macerás volt az élet nettó 14,5 kWh akkuval otthoni töltési lehetőség nélkül. Most nettó 52 kWh akkumulátor fölött üldögélve töltésben kb nincs különbség ahhoz képest, mintha tankolni kellene.

  97. phinnick

    phinnick

    4 hónapja

    Csaba! Fog folytatódni a "Pénz izéi" sorozat? Érdekelne jó párunkat szerintem, hogy a befektetéseidre milyen hatással volt/van a vírus, valamint, hogy mik a kilátások.

    • Bencee Juhász

      Bencee Juhász

      4 hónapja

      Adom:D

  98. Balázs Bérczi

    Balázs Bérczi

    4 hónapja

    Nagyon tetszik a téma! Aktív e-autósként (bár megoldható otthon) sokszor a még ingyenes nyilvánosak is elegek. Persze nem mindegy hol lakik az ember. Nekem a WestEnd 5 perc séta, ott 8-11-ig ingyenes a parkolás is (most épp egész éjszaka is), a töltés pedig még teljesen ingyenes. Otthon csak konnektor van, ami ahogy Te is említetted, rém lassú. Egy gyorstöltő 150-200e HUF-os beruházási költsége helyett pár naponta inkább sétálok. Még jót is teszek vele az egészségemnek.

  99. Lyon Sopron

    Lyon Sopron

    4 hónapja

    Annyira kár h mostanában szinte csak ilyen tech-es videókat csinálsz. Régebben naponta néztem a videoidat, de most már hetek óta egyre sem kattintok :/

    • Manyi Moszó

      Manyi Moszó

      4 hónapja

      @Magyarósi Csaba A példáidat el tudom fogadni, nem kétséges hogy ezek fontos területek. Érzékenyítés és motiváció ügyben visszatérően meg szoktál nyilatkozni. Bár amikor nem ez a fő téma, azokban a videókban utólag némileg elsikkad, mert a rengeteg feltöltött adás között nem tud az ember rákeresni. (Sem az indexképből, sem a címből nem tűnik ki.) Ehhez képest a megjegyzésemmel inkább kicsit arra szerettem volna terelni a gondolatmenetedet, hogy a Lyon Sopron típusú kommenteknél ne reflexből csak a kimozdulást igénylő témákra asszociálj. Ha maradunk a kifejtős témaköröknél . Én olyan topicokra gondoltam, amelyeknek van megvitatható aspektusa is. Vannak olyan könyvek, filmek, amelyek az életünk olyan szituációit feszegetik, amelyeket anyiféle képpen látod, amilyen életfázisban, vagy ahány évesen találkozol vele, vagy amennyire képes vagy szélesen látni a világot, az embert, vagy amennyire kiforrott a személyiséged.

    • Magyarósi Csaba

      Magyarósi Csaba

      4 hónapja

      @Manyi Moszó ezzel vitatkoznék, nagyon sok kifejtős videó volt mostanában, nem mindegyik adás szólt erről, de bőven sok ilyen akadt. Volt, ami témájában (Bátor tábor, SOS gyermekfalvak), más meg alapvetően kütyükről szólt, de azokban is sokszor voltak szemléletformáló blokkok. Sokkal többször voltak, mint nem voltak.

    • Manyi Moszó

      Manyi Moszó

      4 hónapja

      @Magyarósi Csaba Pl, korábban 1-1 könyv-, vagy filmélményed megosztásába is belekezdtél. Ennek kapcsán 1-1 elgondolkodósabb, személetformáló témáról ki tudnád fejteni a véleményedet. Pl. 20-as éveidhez képest változott-e ezekben az érdekődési köröd, ízlésed stb. Nem kell feltétlenül elmenni otthonról ! A szó szoros értelmében! :)

    • Edit Szölősi

      Edit Szölősi

      4 hónapja

      @Lyon Sopron én is, de azért jó elővenni újra, főleg ilyen nehéz napokon, időszakban.

    • Lyon Sopron

      Lyon Sopron

      4 hónapja

      @Edit Szölősi azért mert emiatt nem volt kedvem egy külön mailt írni Csabànak... A videót nem láttam. A régi utazósokat már mind megnéztem. Brüsszelbe hetente többször megyek, ahhoz nem kell videó 😉

  100. Máté Úri

    Máté Úri

    4 hónapja

    Hahh, bárcsak egy azonosítás lenne. Az OTP applikációjában, azonosítom magam a belépéshez, homokórázik, belépek a megfelelő menübe, homokórázik, kiválasztom az adott kártyát, homokórázik, rámegyek a tranzakcióra, megerősítem, hogy tényleg jóvá akarom hagyni, majd újra azonosítom magam, majd homokórázik....eddigre 10x beírtam volna a kódot, amit SMS-ben kapok. Van még ezen mit faragni, mert ugyan biztonságosabb lett, de sokkal tovább is tart és elég frusztráló az egész folyamat.

    • Máté Úri

      Máté Úri

      4 hónapja

      @Balázs Széles Igen, erről nem is beszélve, bár mondjuk általában nem a telefonon intézem az ilyesmit, hanem a gépen, de átmásolni egy 5-6 jegyű kódot még mindig nem akkora feladat, mint amit fentebb leírtam. Azt megértem és egyet is értek vele, hogy az SMS nem túl biztonságos, illetve nyilván az EU szabályozásnak meg kell felelni. Értem, hogy ez értem (is) van. Azt nehezményezem kicsit, ahogy ezt átültették a gyakorlatba, konkrétan az említett banknál, máshol nem tudom hogy megy ez.

    • Balázs Széles

      Balázs Széles

      4 hónapja

      @Máté Úri Igen, ez jogos. Főleg olymódon kiváló megoldás az SMS, amikor nem is kell átgépelned a kódot, hanem érzékeli a rendszer, hogy megjött és magától ki is tölti, ezzel hitelesítve.

    • Máté Úri

      Máté Úri

      4 hónapja

      @Balázs Széles nem a belépéssel van a baj, én is ujjlenyomattal használom. Hanem, hogy egy csomót kell kavarni mindenféle menükben, hogy eljussak oda, ahol jóvá tudom hagyni. Hozzá kell tenni azt, hogy az én telefonomon sose jön push üzenet (ez lehet a miui hülyesége), az lehet egyből a megfelelő helyre vezetne, nem tudom, illetve nekem nem csak egy bankkártyám van, emiatt választanom kell és nem az üzemszerűen használt a default, szóval még ott a legördülő menüben is kell nyomkodni, válogatni. De ez egyszerűen nekem sok, talán 10x kell valamit csinálni, ujjlenyomatot olvasni, valahova "kattintani", mire a folyamat végére érek és közben elég sokszor várni a töltésre. Ennél az SMS sokkal egyszerűbb, a felügró notification-ben látom a kódot, azt beírom, egyet kattintok és kész....persze ezt már nem tudom megtenni, mert ha van appod, akkor azzal tudsz csak jóváhagyni. Nyilván ezer más szempontból meg tök jó az app....remélem az újjal majd ebbe az irányba is lesz pozitív változás.

    • Balázs Széles

      Balázs Széles

      4 hónapja

      Nekem nem tűnik ilyen vészesnek. Belépsz egy villámgyors ujjlenyomattal/Face ID-val. Valóban kicsit töltöget, kiválasztod, amit akarsz (mégegy Face ID és ujjlenyomat), aztán meg is van.

Következő